недеља, 08. јануар 2017.

Sun Dance krema za sampotamljivanje lica


Nisam neko ko ide u solarijum tokom cele godine. Obično krenem u februaru/martu/aprilu i to povremeno dok ne dođe leto. Međutim, kako ja, pa i svi mi znamo o štetnosti solarijuma, rešila sam malo više brinem o sebi i prestanem da nanosim štetu svojoj koži.

Ja leti jako lako primam boju, međutim, zimi zaista ne volim boju svoje kože, jer sa takvom bojom delujem umorno i nimalo sveže. Zbog toga sam rešila da probam da dobijem lepu, tamniju boju kože uz pomoć krema za samopotamljivanje. Kako mi je zimi najveći "problem" lice, najčešće kremu koristim za predeo lica, dok telo potamljujem po potrebi.

U današnjem postu, pišem vam o Sun Dance kremi koja je namenjena samopotamljivanju lica, dok ću vam uskoro predstaviti i kremu koju koristim za telo, čim steknem kompletne utiske.

Postoji dve vrste proizvoda za sampotamljivanje:
  • proizvodi koji momentalno potamljuju ten i mogu se odmah ukloniti vodom, i
  • proizvodi koji postepeno potamljuju, i boja se postepeno skida i /ili održava redovnim nanošenjem

Ja više volim kreme koje postepeno potamljuju, a krema o kojoj vam sada pišem pripada toj grupi proizvoda.

Ona dolazi u tubici od 75ml, prijatnog je mirisa, što je izuzetno bitno kod ovih krema koje umeju da ostavljaju neprijatan miris na koži. Ima laganu teksturu, nije masna, već blago hidrirajuća, tako da nije smetala mojoj koži koja je u t zoni sklona mašćenju. Koža je jako brzo upija, i nakon upijanja nema viška sjaja, niti neprijatnog osećaja na koži.  Nema zaštitni faktor, tako da, ako je koristite leti, a izlažete se suncu, obavezno koristite i kremu koja će vas zaštititi od sunca.


Ovo je krema uz pomoć koje koža postepeno tamni. Dakle, ne radi se o kremi uz pomoć koje odmah nakon nanošenja dobijate boju, već koža postepeno dobija boju. Proces tamnjenja traje od 2-6h, kako proizvođač kaže u zavisnosti od tipa kože.

Kako se koristi? Pre nanošenja, bitno je očistiti kožu i uraditi piling kako bismo uklonili sve mrtve ćelije sa kože. U suprotnom, desiće se to da se boja "hvata" za određene delove gde koža nije dobro očišćena i stvoriće se fleke. Nanosi se u tankom sloju, tako što se lagano umasira u kožu. Ja obično nanesem jedan tanji sloj, sačekam da ga koža upije i zatim nanesem još jedan, izbegavajući deo obrva i kosmatog dela jer se tu boja može previše "uhvatiti" i neće izgledati dobro. Nikada ne nanosim odjednom previše kreme jer se neće ravnomerno upiti i stvoriće se fleke. Nakon nanošenja dobro operem ruke. Jako je bitno, dok koža u potpunosti ne upije kremu, da koža ne dolazi u dodir sa tkaninom, kako je ne biste isflekali.

Kada se primećuje  rezultat? Kako je nanosim uveče, pred spavanje, prvi rezultat vidim ujutru. Jasno vidim da je koža blago potamnela. Kremu ponovo nanesem sledeće veče i jutro nakon toga dobijem baš lepu boju, ne previše tamnu, ne delujem preplanulo, ali koža ima lepu i zdravu boju, blago osunčanu. Jednom sam je nanela 3 večeri za redom, i ako se dobro sećam i jedno jutro između, i moram priznati da mi se nije dopao rezultat, jer je koža bila žućkasta.

Kako održavam boju? Održavam je tako što je nanesem dve večeri za redom, a onda svako drugo-treće veče. Naravno, ne radim to u kontinuitetu, već po potrebi.

Šta ako nanesem previše i dobijem fleke? Do sada nisam imala slučaj da sam nanela previše kreme ili da su mi iz nekog razloga nastale fleke, ali koliko sam do sada mogla da pročitam, to se rešava uz pomoć pilinga. Mislim da neće moći odmah da se skine sva boja, ali kroz dva dana uz redovan piling, verujem da se može skinuti.


Konačan utisak -  Ja sam ovom kremicom prezadovoljna. Ne izaziva nikakve iritacije, niti začepljuje pore, iako sadrži silikon koji je u drugoj polovini sastava (ne mogu sa sigurnošću da tvrdim da ne bi začepila pore i izazvala nepravilnosti vama koji ste skloni tome). Dobijam lepu, prirodnu boju, koju vrlo lako mogu da održavam. Uz sve to cena je niska, što je samo dodatna prednost. 

Gde kupiti? Dm drogerie
Količina: 75ml
Cena: Oko 300din.
Sastav: Aqua, Cetearyl Isononaoate, Glycerin, Dihydroxyacetone, Ethylhexyl Sterate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Sodium Cetearyl Sulfate, C12-13 Alkyl Lactate, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Phenoxythanol, Dimethicone, Microcrystalline Cellulose, Parfum, Disodium Edta, Xanthan gum, Cellulose gum, Caprylhydroxamic acid, Methylpropanediol, Citric Acid.





SHARE:

2 коментара

  1. Odlican post. Ako si iz Beograda, da li mozes da napises u kom DM-u si kupila kremu posto ja uopste ne mogu da je pronadjem.

    ОдговориИзбриши

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig