субота, 14. јануар 2017.

Sleek Face Form Contouring & Blush Palette (Light 373)

 

Ako ste pasionirani ljubitelj šminke, sumnjam da ste mogle da odolite nekom od Sleek proizvoda. Ja sam ovu kupovinu obavila sasvim slučajno, i posledica je impulsivne kupovine. Kupila sam je  u Sephora parfimeriji gde su Sleek proizvodi malo skuplji. Na sajtu www.makeuplaza.rs cena ove palete je 1800 din. dok sam istu u Sephori platila, oko 2200din.ako se dobro sećam. Svakako, radi se o tome da nisam mogla da joj odolim, kada me je na kasi gledala jedina preostala paletica. U pitanju je nijansa Light ali podjednako mi odgovara leti kada sam dosta tamna (kontur nijansu samo malo nadogradim radi pigmetacije) i sada zimi, kada mi je ten svetliji.


Paletica je sama po sebi jako lepa, na prvi pogled- od kvalitetne plastike je, crna, matirana, međutim istina je da se vrlo lako prlja, ostaju otisci prstiju, i teško da ćete moći da je održavate čistom. Kada se otvori, tu je ogledalo i tri nijanse, tj. tri proizvoda: Kontur, highlighter i rumenilo, čija je ukupna gramaža 20g.

Ovu paletu možete naći u 4 nijanse: Light, Fair, Medium i Dark, od kojih je najpopularnija Fair koja ima bronzer hladnijeg podtona. Ja nisam mogla da biram, jer je u Sephori ostala samo Light nijansa, ali čim sam videla kakve su boje, znala sam da će mi odgovarati. Kao što sam već napisala, preko cele godine je koristim, bez problema.


  • Nijansa za konturisanje je, naravno, mat, nešto toplijeg podtona ali nije naranžasta.  Na fotografiji deluje toplije nego što jeste. U poslednje vreme izbegavam previše hladne nijanse za konturisanje a rekla bih da je ova dovoljna hladna i dovoljno topla da tenu da blagu preplanulost ili blage konture. Meni za neko blaže konturisanje ova nijansa odgovara, na mojoj koži ne deluje narandžasto i previše toplo. Ima vrlo lepu teksturu, lepo se blenda, lako nadograđuje i ima solidnu pigmentaciju. Ovu nijansu čak nekad koristim i kao senku za oči. Vrlo je postojana na koži, ne nestaje sa lica tokom celog dana. Jako sam zadovoljna.
  • Hajlajter u sebi sadrži jako  sitan šimer, i to mi se jako dopada, jer daje koži lepo, prirodno i blago presijavanje, a ne previše šljokica. Ima vrlo lepu pigmentaciju, koja nije ni preslaba, ni preintenzivna, već baš kakva treba da bude. Rekla bih da se malo više trusi, ali svakako se ne trusi baš toliko da bih to ovom proizvodu posebno zamerila.
  • Ovo Rumenilo koristim jako retko, ali može se iskoristiti. Pigmentacija me nije zadovoljila, a ono što mi još više smeta jeste šimer. Ne volim šimerasta rumenila, već isključivo ona koja su mat. Ako bih želela da ga nadogradim, neću dobiti na intezitetu boje već samo na količini šimera. Previše sija za moj ukus. Nije da ga neću za nešto iskoristiti, neće propasti sigurno, ali kao rumenilo meni ne odgovara.


Ako me pitate da li se kajem što sam je kupila, moj odgovor je da se definitivno ne kajem.  Nijanse su fine, multifukcionalne, šminka stoji ceo dan na koži, paleta je praktična za put, i za bilo kakve go to varijante. Kontur i highlight koristim na svakodnevnom nivou, dok i rumenilo nađe svoju svrhu neki put. Kao zamerku bih mogla izdvojiti i to što se po malo truse, ali ovom proizvodu to ne zameram previše, jer se ne truse nenormalno, a i odnos cene i kvaliteta je zaista korektan, i bilo bi bezveze da to zamerim. Svakako volim ovu paleticu, jer mogu da je koristim tokom cele godine, i definitivno se isplatila ova impulsivna kupovina. 

Cena: 1800 din. 

Gde kupiti? Online prodavnica www.makeuplaza.rs  ili Sephora (ovde je sve malo skuplje)
Količina: 20g



SHARE:

Нема коментара

Постави коментар

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig