уторак, 13. децембар 2016.

Nivea gel za čišćenje masne/mešovite kože

     

Probala sam mnogo "umivalica" koje su namenjene masnoj koži i uživam u isprobavanju različitih, naročito jer imam utisak da mi se koža nekih proizvoda zasiti usled dužeg korišćenja. U današnjem postu vam predstavljam još jedan gel, iz klase povoljnijih, koji je namenjen mom tipu kože- masna / kobinovana.

Ovaj gel dolazi u prepoznatljivoj ambalaži, karakterističnoj za Nivea proizvode. Ima blag i prijatan miris koji ni malo ne smeta prilikom upotrebe. Ima lepu gustinu i sitne piling čestice, koje nisu previše agresivne, pa je ovaj gel pogodan za svakodnevno korišćenje.


Ja ga koristim svako jutro i veče. U nekom od prethodnih postova sam vam predstavila svoju rutinu kada je u pitanju čišćenje lica, pa ako vas interesuje, nešto detaljnije možete pročitati OVDE.
Ne peni ali vrlo lako i lepo se njime čisti lice. Uklanja šminku skoro u potpunosti iako ga ne koristim za tu namenu.. Jedino što njime ne uspevam da uklonim jeste maskara, ali u namenu skidanja šminke koristim Vichy Purete Thermale 3 in 1, čiju recenziju možete pročitati OVDE.


Apslolutno nikakvu lošu reakciju ne izaziva na mojoj koži. Ne dovodi do nastanka crvenila, peckanja očiju, i sličnih iritacija. Ono što mi je jako bitno kod proizvoda za čišćenje lica jeste da nakon korišćenja ne osetim zatezanje kože, i taj test ovaj proizvod ispunjava. Lepo očisti pore na obrazima, gde su mi nešto proširene. Jedino što ovom proizvodu zameram je to što ne mogu da očistim pore na nosu baš onako kako sam to navikla koristeći fenomenalni Garnier Pure Activ gel, čiju recenziju možete pročitati OVDE. Ali, moram priznati da mi se u poslednje vreme nos masti više nego inače.

U svakom slučaju, ovim gelom sam zadovoljna. Prija mi, i verovatno ću ga u budućnosti ponovo kupiti. I dalje sam u potrazi za još boljim proizvodom za umivanje.

Cena: Oko 400-500din.
Količina: 200ml
Gde kupiti? Drogerije, apoteke i veći marketi
Sastav:


SHARE:

Нема коментара

Постави коментар

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig