уторак, 22. новембар 2016.

Vichy Purete Thermale 3 in 1


Vichy Purete Thermale 3 in 1 dolazi u klasičnoj tubici od 200ml, koja prati dizajn cele Purete Thermale linije. Njegova namena je trostruka. te ga možete koristiti kao:
  • Mleko za čišćenje lica 
  • Tonik 
  • Čistač šminke sa očiju
Ima vrlo blag i svež miris. Mlečno bele je boje, i ima vrlo laganu teksturu koja nije masna, već izuzetno hidratantna. Sama tesktura me podseća na teksturu klasičnih losiona u vidu mleka.

U JEDNOM KORAKU, EFIKASNO ČISTI, UKLANJA ŠMINKU SA LICA I OČIJU, I TONIRA. OSLOBOĐENA OD NEČISTOĆA I ČESTICA ZAGAĐENJA, KOŽA JE MEKA I SVEŽA, UZ OSEĆAJ PRIJATNOSTI.
Obogaćeno prirodnim ekstraktom karite maslaca i sastojkom Captelae sa svojstvima protiv zagađenja, čisti kožu od svih nečistoća i čestica zagađenja.
  • Za osetljivu kožu i oči, pogodno za korisnice kontaktnih sočiva.
  • Hipoalergeno.
  • Bez parabena.
  • Ispitano pod dermatološkim i oftalmološkim nadzorom.
  • Sa Vichy termalnom vodom.
Ovaj proizvod sam kupila kada sam bila u potrazi za sredstvom za skidanje šminke koje će biti vrlo nežno prema mojoj koži. Međutim, u vezi sa tim, u startu sam naišla na problem. Pri pokušaju da njime skinem šminku nije mi se dopalo to što mi treba puno proizvoda da bih šminku skinula, kao i to što mi se činilo kao da šminku samo umrljam po licu. Da se razumemo, on šminku skine, ali mi jako puno vremena treba za to, i ako što sam već rekla ogromna količina proizvoda. Koža je zaista nakon čišćenja meka, ali na kraju kada sve uspem da skinem na koži ostaje neki sloj koji mi se ni malo ne dopada. Jednostavno, nakon uklanjanja šminke njime osećam da mi lice nije čisto (iako nema ostataka šminke) i moram da ga isperem vodom. Samim tim, ovaj proizvod gubi svojstvo tonika koje proizvođač obećava. 

Međutim, nailazim na sasvim drugu priču kada ovaj proizvod koristim na drugačiji način.
Dakle, uklonim šminku nekom micelarnom vodom, a nakon toga ovaj proizvod stavim na vaticu i pređem preko celog lica. Efekat koji tada dobijem je fantastičan. Dobijem ono što dobijam tonikom za lice (zaglađena koža, sužene pore), plus hidratatnu negu, poput one koje dobijam kremom za lice. Koža je tada preeeedivna, meka, nežna, svilenkasta. Koža ga jako lepo upija. I tada uopšte nemam osećaj težine na licu, niti osećam bilo kakvu nelagodnost. Sušta suprotnost onome što sam dobila kada sam ovaj proizvod koristila kao sredstvo za skidanje šminke. I na taj način se izuzetno sporo troši, a pruža jako finu negu.


 A kada je u pitanju treći korak, koji proizvođač obećava- Uklanjanje šminke sa očiju, na tom polju je ovaj proizvod sasvim dobar. Na očima nikada nemam tešku šminku i zaista nemam problema prilikom uklanjanja iste. Dobra stvar je što ovaj proizvod ni malo ne iritira oči i ostavlja predeo oko očiju hidriranim. Ne znam kako bi težu šminku uklanjao, ali, eto, bitna stvar kod vas sa osetljivom kožom i osetljivim očima jeste da je ovaj proizvod vrlo nežan.

Sve u svemu, ja ovaj proizvod jako volim. Žao mi je što ne uspevam njime da uklonim šminku, ali u međuvremenu sam shvatila da mi mleka/losioni za uklanjanje šminke ni malo ne odgovaraju, već isključivo gelovi i micelarne vode. Ako volite kvalitetnu, medicinsku kozmetiku i imate jako osetljivu kožu, imate sve moje preporuke za ovaj proizvod.

Gde kupiti? Apoteke i Lilly drogerie
Cena: oko 1500 din. (često je na akciji)
Količina: 200ml
Sastav: AQUA / WATER - PARAFFINUM LIQUIDUM / MINERAL OIL - ISOPROPYL MYRISTATE - POTASSIUM PHOSPHATE - CARBOMER - SODIUM HYDROXIDE - DIPOTASSIUM PHOSPHATE - DISODIUM EDTA - DISODIUM COCOAMPHODIACETATE - MYRTRIMONIUM BROMIDE - BUTYLENE GLYCOL - BUTYROSPERMUM PARKII SEEDCAKE EXTRACT / SHEA BUTTER SEEDCAKE EXTRACT - PARFUM / FRAGRANCE
SHARE:

Нема коментара

Постави коментар

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig