петак, 11. новембар 2016.

Proizvodi za čišćenje lica (kombinovana/masna koža) UPOREDNA RECENZIJA

Poslednjih nekoliko meseci testirala sam tri različita proizvoda za umivanje. Sva tri su namenjena koži koja se brže masti, njihova suština je gotovo ista, cene približne (500-600din.), a u nastavku možete saznati koji od njih mi je najviše prijao.

Krenuću hronološki. Prvi proizvod koji sam počela da testiram bio je Garnier Pure Active gel za umivanje. Ovaj gel, koji je namenjen masnoj koži, daje efekat hlađenja, savršeno čisti kožu, ostavljajući pore čistim i dajući jako lep i svež osećaj na koži. Dok čistim lice ovim gelom uživam, zaista, a nakon čišćenja su pore jako lepo očišćenje, a pritom nema onog neugodnog zatezanja kože, koji ume da se javi nakon korišćenja većine onih gelova koji su namenjeni masnoj koži lica.


Sledeći proizvod koji sam testirala bio je Loreal Sublime Fresh pena za umivanje. Ova pena lepo očisti kožu, ukloni suvišnu masnoću, međutim ono što mi jako smeta i što me je odbilo od ovog proizvoda jeste što je bio preagresivan. Moram naglasiti da je ova pena bez sapuna i bez alkohola, ali jednostavno, nešto mi jako smeta u sastavu ovog proizvoda. Jako mi je isušivao kožu. Desilo mi se jednom da je nisam baš dobro isprala sa vrata i nekoliko dana nakon toga mi se perutala koža. Ovu penu ipak neću više kupovati. Čak nisam uspela ni da je potrošim do kraja.


I poslednji proizvod čije sam testiranje upravo obavila (potrošiila ga) jeste Afrodita Clean Phase pena za umivanje, koja je namenjena normalnoj do masnoj koži. Ova pena mi je prosek. Dobra je, ali ništa posebno dobra. Nije dovoljno čistila pore, u poređenju sa npr. Garnier gelom za umivanje. Nije ni isušivala kožu poput Loreal pene, ali nije me oduševila, niti je u globalu zadovoljila moje kriterijume kada je u pitanju čišćenje lica.


I na kraju, moj glas definitivno ide Garnier Pure Active gelu za umivanje koji je fantastičan proizvod. Celu recenziju o ovom gelu možete pročitati ako kliknete OVDE. Sve preporuke za ovaj proizvod koji savršeno očisti i osvežava kožu lica.






SHARE:

Нема коментара

Постави коментар

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig