уторак, 29. новембар 2016.

Proizvod koji mi je spasio usne


Jedan od moji većih problema kada dođe hladnije vreme jesu suve usne. Verujte da ne preterujem kada kažem da je to moj ogroman problem. One se vrlo lako i brzo isuše. Pre nego što sam pronašla ovo labelo, usne su mi bile u jako lošem stanju. Bukvalo su cele bile ispucane i u ljuspicama. Dišem pretežno na usta, zbog devijacije nosa, naročito noću kada to ne mogu da iskontrolišem. Neretko se desi da se ujutru probudim sa krvlju na usnama i jastuku, naročito kada sam prehlađena. Usna mi bude toliko suva da u toku noći pukne. Inače, imam i problem sa šećerom u krvi, tako da i inače imam problem sa sušenjem usta/usana.

Probala sam ogroman broj labela i seruma za usne, a najprihvatljivija opcija mi je bio serum o kojem sam već pisala- Beauty made easy. Iako jeste bio dobar smetala mi je cena od oko 600-700din. kao i aplikator poput sjaja koji mi je nepraktičan. I tako sam na njega potpuno zaboravila i nisam ga kupila ponovo nakon što sam ga potrošila.

Mislila sam bukvalno da mi nema spasa u labelu i da je po sredi zdravstveni problem, sve dok nisam pronašla labelo svog života - Eucerin Lip Aktiv. 


Ovo labelo je bez boja, parabena i parfema. Deluje prilično obično.  Dosta je čvrsto (ne topi se) a pritom se savršeno lepo nanosi i ostavlja blagi sjaj na usnama. Prilikom nanošenja se oseća koliko je hidratatno, a pritom nemam osećaj kao da na usnama imam mast. Ipak, usne ga lagano upijaju, i kada ga skroz upiju, usne ostaju jako lepo hidrirane i meke. Nemam potrebu da ga svaki čas mažem. Bukvalno ga nanesem svega nekoliko puta dnevno, a nešto češće ako sam napolju. Obavezno ga nanosim u nešto većoj količini uveče pre spavanja. Uveče, pre nanošenja uradim blagi piling sa kosovim uljem i šećerom, ili kada me mrzi, uzmem četkicu za zube i blago istrljam usne. Ujutru kada ustanem usne su mi savršene- meke, hidrirane i imaju lepu roze boju. Inače, kada sam već kod boje usana, kod svojih mrzim to što dobiju užasnu boju kada su dehidrirane. Dobiju neku ružnu crvenu boju, koja mi užasno pristaje uz ten. Ako stavim nešto svetliju nijansu ruža ta crvena boja prosto izbija i deluje jako ružno. Naravno, dehidrirane usne su same po sebi jako ružne.


Dakle, ovo labelo je najsavršenije labelo koje sam ikada probala. Sjajno hidrira, sjajno štiti čak i na izuzetno niskim temperaturama i vetru, ima SPF 15, usne imaju lepu, zdravu boju, sporo se troši, cena je sasvim u redu, i ne sadrži štetne supstance.
Ako i vi imate sličnih problema kao ja, ovo je moja najiskrenija preporuka. Ovo je proizvod u koji se kunem, jer mi je zaista promenio život.
SHARE:

3 коментара

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig