петак, 25. новембар 2016.

Moja rutina čišćenja lica (meštovit tip kože, sa masnom t zonom)

Za danas sam rešila da vam predstavim svoju večernju i jutarnju rutinu čišćenja lica. Moja rutina se menja u zavisnosti od opšteg stanja na licu, a takođe i zbog toga što volim da  isprobavam različite proizvode, tako da očekujte narednih meseci još postova na ovu temu.


Uveče, ukoliko mi je lice našminkano, počinjem sa uklanjanjem šminke. To trenutno radim na sledeći način, sa sledećih proizvodima: 

Vodom nakvasim lice, a zatim uzmem gel za umivanje, trenutno Nivea Visage gelom za masnu kožu lica. On u sebi ima sitne piling čestice koje ni malo nisu agresivne, već samo doprinose da se koža lepše očisti. Gel lagano utrljam u lice kružnim pokretima, a zatim ga detaljno isperem.

Ostatke šminke uklanjam uz pomoć Vichy Purete Termale 3 in 1. Stavim na vaticu potrebnu količinu i pređem preko celog lica. Postupak ponavljam ako je potrebno, dok vatica kojom prelazim preko lica ne bude potpuno čista.  Ako se pitate zašto prvo ne koristim ovaj proizvod koji je namenjen skidanju šminke, pa nakon toga gel, odgovor je da mi tako više prija, a ovaj Vichy proizvod ima dejstvo tonika, koji pritom i neguje osetljivu kožu, tako da mi to izuzetno prija.

Jednom-dva puta nedeljno, u večernjim časovima obavezno nanosim masku za lice. Ova Balea maska sa mineralima mrtvog mora je maska koja ispunjava sve moje kriterijume, savršena je za mešoviti i mastan tip kože. Nikada bolju a jeftiniju masku nisam probala. 


Kada očistim lice, postupak čišćenja završavam sjajnom La roche posay Effaclar duo + kremom koja je namenjena tretiranju problematične kože lica.  Ona pomaže da se pore pročiste, čini da fleke od bubuljica brže izblede, a postojeće bubuljice isušuje. 

Ne nanosim hidratantnu kremu jer sam trenutno u fazi tretiranja problematičnih delova lica, a Effaclar duo + mi zaista ne čini kožu suvom i dehidriranom. . Hidriram dodatno samo deo ispod očiju, Balea okoloočnom kremom sa Ureom.

Ujutru, kada se umivam, obavezno koristim  Nivea gel za umivanje. Noću se pojačano luči sebum, naročito kada se koristi krema poput Effaclar duo + koja ima zadatak da izvuče sve na površinu kako bi se lice potpuno očistilo, tako da je od izuzetne važnosti ujutru ukloniti svu masnoću sa lica. Nakon umivanja ponovo nanosim Effaclar duo + kremu, sem ako napolju nije jako sunce, jer kada koristimo proizvode na bazi kiselina nije preporučljivo izlagati se sunčevim zracima. Naravno, nanosim i okoloočnu kremu i time se moja jutarnja rutina završava.

Kakva je vaša rutina čišćenja lica?
SHARE:

Нема коментара

Постави коментар

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig