четвртак, 03. новембар 2016.

Chloé Eau de parfum


Chloé parfem sam probala sasvim slučajno prilikom posete Sephori. Njegova bočica me nikada do tada nije privukla da bih ga probala. Na prvi njuh mi se nije dopao, ne bih znala objasniti što. Nekako mi je bio mnogo jak. Međutim, osetila sam poznati miris na jednoj saradnici, prepoznala ga i shvatila da mu definitivno trebam dati još jednu šansu. I moja opsesija je počela.
Mirisala sam ovaj parfem u Sephori mesecima. Isprobavala sam u međuvremenu i ostale parfeme i dala im šansu, međutim svi ostali nisu mogli ni da se približe osećaju koji imam sa Chloe parfemom. Jednostavno je morao biti moj.  I konačno sam kupila svoju bočicu. Međutim, nakon samo nekoliko dana, bočica mi je ispala i razbila se. :( . Da, po mojim pločicama je iscurelo nešto manje od 30ml ovog savršenstva. Da li vam o mojoj ljubavi prema ovom parfemu dovoljno govori činjenica da sam kupila još jedan?



Na tržištu se pojavio 2008 godine i postao vrlo popularan miris. Neki kažu komercijalan, ali ja ga zaista tako ne posmatram. Parfem ima tri lica : Chloe Sevigny, Anja Rubik i Clemence Poesy, koje promovišu tri strane mirisa (romantizam, oštrinu i senzualnost. Glavni akordi: Cveće, ruža, svežina, voćne note, tropske note.(izvor: www.punmiris.com)


Moje viđenje je da je ovo miris za nežnu ženu. Za damu. Za personu koja je ljubitelj jednostavnosti. Beskrajno sofisticiran, elegantan, karakteran, jako romantičan. Ovaj parfem je jedina ruža čiji miris mi ne smeta. Nosim ga i danju i uveče.  Danju za sve prilike, a noću za šetnju, večeru. Nosila bih ga uz svako godišnje doba. Možda najradije u proleće. Daje mi samopouzdanje. Mnogo samopouzdanja. Ide uz moju mirniju prirodu, uz moju nežnost, a opet, ima dovoljno jak karakter  koji mojoj ličnosti daje tu notu ozbiljnosti i sigurnosti u sebe, što mi možda pomalo i fali u životu. Ima lepu auru i na meni je izuzetno  postojan.



Ne volim da imam mnogo različitih parfema, jer smatram da parfem treba da bude nešto što određuje našu ličnost, naš karakter, nešto po čemu ćemo biti drugima upečatljivi. A ovaj će sigurno biti deo moje stalne postave, uz Burberry My Burberry o kojem sam vam već pisala (OVDE).

Gornje note: liči, božur, frezija
Srednje note: ruža, magnolija, đurđevak
Donje note: amber, kedar
Cena: 30ml=7090 din ; 50ml=10290 din. ; 75ml=12390 din.
(Navedene cene su cene iz Jasmina, ali su približne i u Sephori)

SHARE:

Нема коментара

Постави коментар

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig