петак, 18. новембар 2016.

Balea okoloočna krema sa Ureom

Današnji post posvećujem jednoj vrlo povoljnoj opciji kada je u pitanju nega okoloočnog područja. Prilikom kupovine kreme za ovo područje lica odlučila sam se za brend Balea, jer imam lepo iskustvo sa njihovim proizvodima za negu lica. Njihove maske su me oduševile, i jako dugo i aktivno ih koristim, pa reših da probam i ovu kremu.


Pre svega, kada pričamo o ovoj temi, bitno je da vam kažem da imam 25 godina, mešovit tip kože sa masnom t zonom, dok mi je okoloočno područje normalno., nije ni suvo niti masno. Do nedavno sam retko kada koristila kremu koja je baš za okoloočno područje, već sam taj deo kože lica negovala običnom hidratantnom kremom i kokosovim uljem. Ali sam rešila da probam i neku namensku kremu baš za ovo područje lica.

Iskreno, ne verujem mnogo u one popularne sastojke u skupim kremama koje obećavaju nestanak bora. Rešila sam da obezbedim dobru hidrataciju svojoj koži, jer kao što znate, da bi koža sporije starila ona mora biti hidrirana. Verujem u to da kremama ne možemo bitno smanjiti količinu i dubinu bora, ali da adekvatnom negom možemo znatno usporiti starenje.

Balea ima veliki izbor proizvoda za negu kože oko očiju, međutim ja sam odabrala ovu sa Ureom, jer mi se ta, u tom trenutku, učinila najprivlačnijom.


Glavni sastojak ove kreme jeste Urea, ali takođe se u sastavu nalaze i ulje jojobe, avokada i D-pantenol. 

Krema je srednje gustine, bele boje, prijatnog i blagog mirisa. Koži je potreban minut ili malo više da upije ovu kremu. Uveče, pred spavanje nanesem veću količinu ove kremice i lagano je utrljam u predeo oko očiju. Vrlo je prijatna, ne ostavlja neprijatan osećaj, ne izaziva peckanje niti bilo kakve iritacije. Ujutru kada ustanem, deo ispod očiju je mek i hidriran, ali je obavezno i ujutru, nakon umivanja ponovo nanesem.  Takođe, uvek je nanosim i pre šminkanje, naročito kada koristim korektor koji je suvlji. Na taj način ne dolazi do skupljanja korektora/pudera u predelu pora i sitnih borica oko očiju.



Ovom kremom sam jako zadovoljna. Trenutno mi je sasvim dovoljna za hidrataciju predela oko očiju i sigurno ću je kupiti ponovo, jer je odnos kvalitetna i cene zaista dobar. Ne mogu tvrditi da li je jačina ove kreme dovoljna za hidrataciju nešto suvlje kože, ali mom, normalnom tipu kože jako prija i pruža zadovoljavajući stepen hidratacije.


Gde kupiti? Dm - drogerie
Cena; oko 300din.
Količina; 15ml
SastavAqua, Urea, Glycerin, Decyl Oleate, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Squalane, Caprylic/Capric Triglyceride, C14-22 Alcohols, Panthenol, Saccharide Isomerate, Persea gratissima Oil, Glycine Soja Oil, Glycin Soja Sterol, Helianthus Annus Seed Oil, Maris Aqua, Chlorella Vulgaris Extract, Hydrolized Algin, C12-20 Alkyl Glucoside, Caprylil/Capryl Glucoside, Palmitoyl Proline Magnesium Palmitoyl Glutamate, Sodium Palmitoyl Sarcosinate, Sodim Acrylte/Sodium Acryloyl Dimethil Taurate Copolymer, Sodium Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Polyisobutene, Tocopherol, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Cetearly Alcohol, Glyceril Stearate, Sorbitan Oleate, Sodium Citrate, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Parfum.
SHARE:

2 коментара

  1. Dala si mi dobru ideju jer sam baš u potrazi za okoloočnom kremicom. Od te linije sa ureom sam probala kremu za ruke i kremu za pete i sa obe sam bila baš zadovoljna. Ovu bih sada mogla da probam jer hidratacije nikad dosta :)

    ОдговориИзбриши

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig