понедељак, 02. мај 2016.

Balea Luxury - Red love - Losion za telo


U današnjem postu vam pišem o još jednom Balea proizvodu koji sam pre nekoliko meseci dobila u paketu od DM-drogerie
"Luxury losion za telo - Red love. Receptura sa arganovim, marula uljem i ekstraktom ćilibara neguje kožu. Hidirira kožu i čini je mekom. "

Losion dolazi u providnoj vočici napravljenoj od čvrste plastike. Ima dobru pumpicu koja olakšava doziranje.

Miris je jako interesantan. Radi se o kombinaciji dva mirisa koja obožavam: kokos i breskva. Vrlo je prijatan. Ne zadrzava se dugo na koži.
Testura je lagana, a losion ima klasičnu, zadovoljavajuću gustinu. Vrlo lako se razmazuje i koža vrlo brzo upije proizvod.  Ja ga nanosim na celo telo, uveče, nakon tuširanja. Napomenula bih da nemam previše suvu i zahtevnu kožu. Na celom telu koža mi je normalna (nije dehidrirana). Ovaj losion mi jako prija, pruža mi sasvim dovoljno hidratacije, naročito za ovo doba godine kada idem u solarijum, te koža ima tendenciju da se isuši. Koža mi je jako meka, svilenkasta na dodir. Losion nije izazvao ni jednu negativnu reakciju na mojoj koži. Ja sam ovim losionom prezadovoljna. Nisam sigurna da li će pružati dovoljan stepen hidratacije ukoliko imate izrazito suvu kožu, ali mogu da tvrdim da će normalnoj koži jako prijati.


Gde kupiti? DM-drogerie
Količina: 200ml
Cena: 370din.
Sastav: Aqua | Glycerin | Ethylhexyl Stearate | Isopropyl Palmitate | Dicaprylyl Ether | Argania Spinosa Kernel Oil | Panthenol | Alcohol | Amber Extract | Sclerocarya Birrea Seed Oil | Parfum | Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer | Sodium Polyacrylate | Phenoxyethanol | Benzyl Alcohol | Citronellol | Sodium Hydroxide | Citric Acid
SHARE:

2 коментара

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig