недеља, 17. април 2016.

Alverde Mineralni Prajmer


Nemam mnogo iskustva sa prajmerima. Biram pudere koji imaju jako dobru trajnost, tako da nikad nisam imala potrebu za bazom koja će mi puder učiniti još trajnijim. Međutim, ovaj Alverde Mineral Primer sam dobila, te sam rešila da ga isprobam i podelim svoje utiske sa vama.
Alverde Mineral Primer - Pigmenti koji reflektuju svetlost čine da koža izgleda ravnomerno. Upotreba: Za dugotrajnost naneti ispod pudera; za svež izgled naneti samo mineralni prajmer. Bez sintetičkih konzervanasa. Dermatološki ispitano. Pogodno i za vegane i vegeterijance.
Ovaj proizvod, dakle, ima zadatak da produži trajanje pudera, i tu je u ulozi baze za šminkanje, ili da koži jednostavno da prirodan sjaj i blistav izgled (ukoliko ne nanosite puder).

Dolazi u plastičnoj ambalaži sa zanimljivim mehanizmom odvrtanja čiji rezultat možete videti na fotografijama ispod. Jako mi se dopada takav mehanizam jer omogućava lako doziranje. Miris ne umem da opišem, totalno mi je neodređen, ali mi ne smeta.


Tekstura je vrlo lagana, nemasna, a na dodir mi deluje kao nešto između gela i seruma. Vrlo lepo klizi po koži i čini je malo mekšom i zaglađenijom. Pri sušenju ne ostavlja nikakav mastan i lepljiv trag. Vrlo je ugodan na licu. Pri dodiru sa kožom ne ostavlja nikakvu boju, ali odsjaj vuče na roze.

Na fotografijama ispod možete videti kako izgleda nijansa, kao i kako izgleda sam sjaj na jačem dnevnom svetlu (u senci je sjaj neuporedivo blaži)


Prilikom nanošenja pudera primećujem da puder lakše klizi po koži, međutim zaista nisam primetila da utiče na trajnost pudera. Meni to lično ne smeta, jer moji puderi imaju odličnu trajnost, ali ne mogu tvrditi kako bi reagovao sa puderima sa nešto lošijom trajnošću. Kada nanesem ovu podlogu ispod pudera dobijem blagi sjaj kože. Ukoliko volite takav finiš, onda vam se ovaj proizvod u toj ulozi može jako dopasti.

Kako ja u većini slučajeva želim mat završnicu kada je puder u pitanju, ovaj proizvod radije ne nanosim na celo lice. Pronašla sam mu odličnu namenu pa ga sada koristim kao highlighter, jer daje vrlo blag sjaj kakav volim, a nanosim ga i kao podlogu za senke, pri čemu sam ostala prezadovoljna, jer senke tada izgledaju pigmenovanije a trajnost istih je produžena.

Probala sam da ga nosim i bez pudera, nanoseći ga samostalno, međutim meni se takav efekat, tj.sjajni odsjaj ni malo ne dopada, jer volim mat izgled kože. Takođe, u nekim delovima lica imam proširene pore, zbog čega ni malo ne odgovaraju ovakve podloge koje će to još više istaći.

Sve u svemu, ovaj proizvod sa zadovoljstvom trošim. Ukoliko želite višenamenski proizvod koji možete koristiti i kao bazu koja će tadi blagi sjaj kože, highlighter koji nije previše napadan (a vuče na roze), i primer za senke, onda je ovo savršen proizvod jer sasvim dobro ispunjava svaku od ovih funkcija.

Gde kupiti? Dm-drogerie
Cena: 735din
Količina: 11,5ml

SHARE:

Нема коментара

Постави коментар

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig