уторак, 22. март 2016.

NOVI Ebelin Beauty Blender - Ljubičasta verzija


O Beauty Blender-u sve znate. To je sredstvo za nanošenje šminke: pudera i/ili korektora koji omogućava savršeno blendanje i postizanje prirodnog izgleda na koži. Naročito je dobar za nanošenje gušćih pudera i korektora, jer se oni malo teže blendaju. Malo je teže postići prirodniji izgled sa takvim, gušćim formulama, tako da u tom slučaju on može savršeno poslužiti. Svakako neuporedivo bolje nego prsti.

Sećate li se one prve verzije od Ebelin-a koja je bila odlična? Po ceni od 350din. dobili smo proizvod koji može sasvim dobro da parira originalnoj verziji koja je mnogo skuplja. A onda je magija nestala kada je proizvođač promenio formulu i izbacio na tržište novu verziju koja je bila znatno lošija i nije ispunjavala dobro svoju funkciju. Izmenjena verzija je bila nekako gumenasta i upijala je previše proizvoda. Meni je služila samo za korektor, mada i tu nije bila brijlijantna.

A onda sam u Dm-u spazila novu, ljubičastu varijantu ovog proizvoda. Prodavačica mi je rekla da misli da je u pitanju ista stvar, samo u drugoj boji, jer je na deklaraciji bio potpuno isti tekst, ali sam ipak rešila da kupim i vidim da li se bilo šta promenilo.


Ono što mogu da primetim jeste da ovaj sunđer nije gumenast kao roze (izmenjena verzija). Čak mi jako liči na onaj prvi Ebelin-ov blender, koji je dovoljno mek, i koji jako lepo blenda puder, bez previše upijanja proizvoda. Još jedna pozitivna stvar je boja. Jako lako uklanjam višak pudera sa njega nakon korišćenja. Fleke se uopšte ne vide, i izgleda čisto čak iako ga već uveliko koristim, i pored toga što sam ga nekoliko puta prala.

Žao mi je što kod sebe nemam staru verziju i što ne mogu da ih uporedim, ali ono što mi je bitno jeste da je ova, ljubičasta verzija sjajna, i da ću iz straha da ne bude promenjena kupiti još par komada :)

Gde kupiti? Dm- drogerie
Cena: 350din.

Da li ste ga spazili u DM-u i koji vi Beauty Blender koristite?
SHARE:

Нема коментара

Постави коментар

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig