недеља, 20. март 2016.

BYPHASSE Tonik za lice



Kako je moja koža kombinovana, ponekad problematična, sa masnom t zonom, moram priznati da mi je jako teško da pronađem tonik koji mi odgovara na duže staze. Tonici koji pripadaju nižem rangu (a ima i onih višeg ranga) koji su namenjeni masnoj i mešovitoj koži, mahom su prepuni alkohola koji samo trenutno daju osećaj da masnoće nema a da su pore zaglađene. Takvi proizvodi na duže staze stvaraju samo još veći problem a mi se samo udaljavamo od rešenja.

Po preporuci prijateljice kupila sam Byphasse tonik koji je namenjen svim tipovima kože.
On dolazi u bočici od 500ml koja nije mnogo praktična, jer je gabaritna, ali to meni ni najmanje ne stvara poteškoće. Otvor na vrhu bočice je dobar, te se proizvod lako dozira.


Nanosim ga uveče, nakon skidanja šminke i čišćenja kože, ali i ujutru nakon umivanja, a pre stavljanja šminke.

Svrha tonika jeste da ukloni proizvoda za čišćenje, da vrati koži prirodnu pH vrednost i da ukloni vodeni kamenac sa lica.

Byphasse tonik u sebi nema alkohola, te je vrlo nežan prema koži. Ne izaziva iritacije, crvenilo, zategnutost, peckanje očiju. Ne izaziva prekomerno lučenje sebuma, čak mogu reći da koža sporije luči sebum nego pre, dok ovaj proizvod nisam koristila. Apsolutno ni jednu negativnu reakciju nisam primetila. Miriše na ružu, naravno, jer u sebi ima ružinu vodicu koja deluje umirujuće na kožu.

Koža je nakon ovog tonika vrlo meka i nežna. Pore su očišćene i sužene. Zaista vidim bitnu razliku sada i pre korišćenja ovog proizvoda, najviše po tome što je koža mekša, a pore čiste, i uopšte, koža mi je vidno bolja od kada koristim ovaj proizvod. Velika količina, niska cena, odličan sastav i odličan proizvod- Sasvim dovoljno razloga da kupite ovaj proizvod.

Ovo je najbolji tonik koji sam do sada probala i preporučila bih ga svima, bez obzira na tip kože. 

Gde kupiti? Dm-drogerie
Cena: 300-400din
Količina: 500ml

Ocena: 5/5

***U sledećoj recenziji čitaćete o Byphasse kremi za hidrataciju. Ako vas interesuje obavezno zapratite moju Facebook stranicu, kako ne biste propustili nove postove.


SHARE:

Нема коментара

Постави коментар

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig