петак, 25. март 2016.

BYPHASSE 24h Energie - Hidratantna krema



Svi znamo koliko je hidratacija bitna. Moram priznati da nisam neko ko je u životu mnogo vodio računa o tome. Imam mešoviti tip kože, sa masnom t zonom i jako retko mi je koža bila toliko suva  da je zahtevala jaču hidratantnu negu. Ili je bar meni to tako izgledalo.

Kako sam već u godinama u kojima bih trebala početi da vodim više računa o nezi lica, kako bih usporila nastanak bora, shvatila sam da podhitno moram poraditi na hidrataciji svoje kože kako bih sačuvala njenu elastičnost.


Kako sam oduševljena BYPHASSE tonikom, rešila sam da isprobam kremu istog proizvođača koja je namenjena hidrataciji.

Krema dolazi upakovana u kartonsku kutiju koja je obložena celofanom, te možete biti sigurni da niko pre vas nije otvarao kremu. Dolazi u plastičnoj ambalaži- teglici od 50ml, što je odlična količina, za tu cenu. Miris je lep, prijatan i ne ostaje predugo na koži.


Krema ima dobru gustinu, nije previše gusta ni previše retka. Lako se nanosi na kožu i lepo razmazuje. Ni malo nije masna, ali deluje prilično hidratantno. Lice je ne upije baš odmah, već je potreban minut-dva da koža lepo upije kremu. Ipak, ni malo ne izaziva osećaj težine na licu, potpuno je neosetna i lagana. Koža je zaista dugo meka na dodir i oseća se ta moć hidratacije. Jako lep, svilenkasti osećaj ostavlja na koži. Krema sadrži  zaštitni faktor SPF 8.


Ne bih je preporučila kao podlogu za šminku osobama sa masnom kožom, ali vi koji imate suvlje delove slobodno nanesite ovu kremu pre šminke. Čak mislim da bi takvoj koži ova krema bila odlična podloga.
Ja je koristim nakon čišćenja lica, nakon Byphasse tonika i oba proizvoda mi savršeno odgovaraju. Imate sve moje preporuke za oba proizvoda, i uopšte za ovaj brend.

Ja sam kremu kupila po akcijskoj ceni od oko 520din.

Gde kupiti? Dm drogerie
Cena: oko 600-700din.
Količina: 50ml
Sastav: Aqua (Water), C10-18 Triglycerides, Cyclopentasiloxane, Glycerin, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Caprylic/Capric Triglyceride, DI-C12-13 Alkyl Malate, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Corn Starch Modified, Cyclohexasiloxane, Biosaccharide Gum-1, Phenoxyethanol, Cetearyl Alcohol, Dimethiconol, PEG-75 Stearate, Parfum (Fragrance), Xanthan Gum, Ceteth-20, Steareth-20, Imidazolidinyl Urea, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium PCA, Ethylhexylglycerin, Tocopheryl Acetate, Disodium EDTA, BHT, Magnesium PCA, Sodium Hydroxide, Zinc PCA, Manganese PCA, Potassium Sorbate, Linalool, Citronellol, Geraniol, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Hydroxycitronellal, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Benzyl Alcohol, Cinnamyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Amyl Cinnamal.
SHARE:

2 коментара

  1. Jedina stvar koju sam probala je njihova micelarna koja je odlicna! Obavezno probaj :) Posto sam se toliko odusevila sigurno cu probati i ostale njihove proizvode,kad potrosim ovo sto vec koristim :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti puno na preporuci :) Cula sam i ja da je dobra njihova micelarna.

    ОдговориИзбриши

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig