субота, 16. јануар 2016.

Balea micelarna voda


Balea, kao vrlo pristupačan drogerijski brend u svom asortimanu ima sjajne proizvode, o kojima se mnogo priča ali i one lošije. Međutim, dobra stvar je to što nećete mnogo izgubiti šta god od Balea proizvoda probali, a vrlo je moguće da ćete dobiti pristojan odnos kvaliteta i cene, naročoto ako pažljivo birate.


Danas vam pišem o jednoj povoljnoj varijanti micelarne vode, sa potpisom brenda Balea.

Dolazi u bočici o čvrste plastike na koju nemam nikakve zamerke. Ima dobar otvor, koji omogućava da iskoristimo baš onoliko proizvoda koliko nam je potrebno, pa nema problema prilikom doziranja.


Miris je prilično neutralan, blag i sigurna sam da nikome neće smetati.

Moj utisak o ovoj micelarnoj vodi je da se radi o skroz dobrom proizvodu koji dobro obavlja svoju funkciju.
Ja šminku skidam tako što prvo umijem lice Dove sapunom (klasičnom, originalnom varijantom), nakon čega pređem preko lica vatom na kojoj je nanešena micelarna voda. Za samo lice mi je dovoljno maksimalno 2x preći vatom (kada na licu imam puder koji se teže skida, dok je za blaže varijante dovoljna jedna), dok se šminka sa očiju malo teže skida, za šta su mi uglavnom potrebne 3 vatice.

Sama micelarna voda nije izazvala nikakve reakcije na mom licu, niti iritacije, niti crvenilo. Vrlo je blaga i prema očima, ali moram naglasiti da nemam osetljive oči. Nisam primetila apsolutno nikakvu lošu reakciju po tom pitanju.


Jedino što mi se manje dopalo jeste što nakon skidanja šminke ostavlja sloj na koži koji je pomalo lepljiv. To nije mnogo izraženo ali svakako volim kada očistim kožu da imam utisak da je ona u potpunosti čista. Taj problem vrlo lako rešavam tako što umijem lice vodom.

Sve u svemu, vrlo dobra micelarna voda sa pristupačnom cenom!
Preporučujem.

Da li ste probale?
SHARE:

1 коментар

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig