петак, 24. јул 2015.

Kako sam oporavila svoje usne? Beauty made easy - Serum za usne

Stvar sa kojom nekoliko puta godišnje obavezno imam većih problema jesu suve usne. Svi znamo koliko to izgleda ružno i neuredno. Uz to mogu da zaboravim na ruževe sem ako imaju izuzetnu moć hidratacije.

Probala sam veliki broj balzama, putera, ulja, melema i sličnih stvari koje su obećavale pomoć. I neke od njih mi jesu pomagale ali je pomoć bila vrlo kratkoročna. Međutim, i malim napretkom sam bila zadovoljna, tako da ne mogu mnogo da se žalim.

Nedavno sam dobila jedan proizvod vrlo zanimljivog i nesvakidašnjeg dizajna, a to je ovaj Beauty Made Easy Serum za usne. 

Ovo je proizvod bez boje i mirisa. Nekoliko puta je mala količina završila u mojim ustima i ima prilično gorak ukus.
Ima aplikator poput sjaja za usne, i meni se on sam po sebi dopada. Dobro obavlja svoj posao. 
Kada se nanese na usne izgleda kao da ste naneli sjaj. Posle nekog vremena usne skroz upiju proizvod i postaju jako meke i hidrirane.



Ja ovaj proizvod nanosim skoro svako veče pred spavanje. Nanesem ga u debljem sloju nakon čega mi usne postanu zaista divne, baš onakve kakve sam želela da budu.
Na uputstvu piše da se nanosi 2-3 puta nedeljno po potrebi, ali smatram da ne bi škodilo da ga nanosite i češće, jer i sama to radim. 
Sadrži i SPF faktor 15.

Ovim serumom sam zadovoljna. Jedini problem jeste cena. Usne mi nikada lepše nisu izgledale i konačno mogu da nosim ruževe, čak i one koji su mat. Ako imate većih problema sa suvim usnama obavezno probajte ovaj proizvod i javite mi vaše utiske.

Cena: Oko 600din.
Gde kupiti? Lilly i Dm drogerije
SHARE:

Нема коментара

Постави коментар

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig