четвртак, 05. фебруар 2015.

Aura Lux Glitter - Lakovi sa kojima možete svašta!



Nisam neko ko obožava lakove. Ponekada mi padne na pamet neka ideja i poželim da kupim brdo lakova, ali mislim da ipak mogu i bez njih. Pošto su mi nokti jako slabi rešavam to tako što ih ojačavam gelom. Ponekada stavim gel u boji i onda nemam potrebu za lakovima. Međutim, to mi je sada dosadilo, i rešila sam da kupim nekoliko lakova sa glitter-om, tj. šljokicama, kako bih s vremena na vreme razbila monotoniju kada mi dosadi gel na noktima.
Da li i vi to radite?



Prvo sam kupila lak u nijansi 57 Wanna Date Me? On ima jako sitne šljokice koje su guste, ali ipak ne preterano. Jako su mi se dopale jer imaju baš lepu zlatnu nijansu, koja mi se jako dopada.  Nešto se teže skida acetonom (što se odnosi i na ostale lakove koje vam u ovom postu predstavljam), ali to sam i očekivala jer je to bio slučaj kod većine lakova ovog tipa koje sam koristila. Ovaj lak je gust, pa nakon nekoliko meseci koliko ga imam mi je malo teže da zahvatim četkicom preostalu količinu (potrošila sam otprilike pola laka) jer kao da se zgusnuo.

Ovaj lak koristim samostalno, nekad na svim noktima a nekad samo na jednom, a nekada ga koristim i kao nad-lak, pri čemu takođe jako lepo izgleda.
Moram naglasiti da je u poređenju sa ostalim ovaj lak dosta gušći i ima sitniji glitter u velikoj koncentraciji.

Sve u svemu, ja sam jako zadovoljna ovim lakom, i u prilog tome vam govori činjenica da sam zbog njega kupila i preostala 3 laka iz iste linije "Lux Glitter".



Sledeće nijanse:  59, 60 i 61 su mi se na prvi pogled jako dopale zbog kombinacije boja. Kao što možete videti u sebi imaju šljokice u nekoliko veličina i boja, ali su  ređi od laka u nijansi 57 kojeg sam vam prvog predstavila.  Možda vam tako ne deluje u bočici, ali meni je malo teže da zahvatim potrebnu količinu, naročito kada želim da lak ide na ceo nokat, jer mi je tada potrebno mnogo šljokica, kako se ne bi mnogo videla nokatna ploča ispod. Šljokice su same po sebi teške i padaju na dno pa morate pre svake aplikacije dobro promućkati bočicu i na taj način ćete četkicom uspeti da zahvatite više šljokica. To je naročito izraženo   kod nijanse 60, što možete videti na fotografiji koja se nalazi na početku posta.


Ako oprostim ovim lakovima što su nešto ređi, jer sam ipak ušla u štos kako da ih najbolje nanosim, mogu zaključiti da se ipak radi o jako lepim lakovima koji su izuzetno postojani (neće se skinuti sami od sebe) imaju jako lepe kombinacije boja, bar po mom ukusu i jako su dobri za razna eksperimentisanja. Koristim ih bukvalno za sve što mi padne napamet i kombinovala sam ih do sada na mnogo načina. A po ovoj ceni, iskreno, mislim da ne mogu očekivati više.




Ja sam ove lakove kupila u Lilly-u, na nekom sniženju i tada su koštali oko 170din. a mislim da je regularna cena nešto iznad 200din.

Radi se o domaćem brendu koji ne prestaje da iznenađuje sa svojim proizvodima za make up, jer imaju izuzetnu ponudu kvalitetnih proizvodima po povoljnim cenama. Tako da -Bravo Aura!

SHARE:

6 коментара

  1. Jaooo da bar ovog ima kod nas u Hr, predobri su <3

    ОдговориИзбриши
  2. Svaki put hocu da kupim neki od ovih lakova i na kraju ga ne kupim :/ Moracu to da ispravim uskoro ozbirom da su bas lepi :D

    ОдговориИзбриши
  3. Pre sam ih gledala i ne znam zasto nisam uzela. Definitivno cu da uzmem neki samo jos da odlucim koji. Trenutno me najvise privlace 59 i 60 =^.^=

    ОдговориИзбриши
  4. Jao šljokiceee *.* Predivni su, najvise mi se sviđa 57 i 60 :D

    ОдговориИзбриши
  5. Gliteri su veoma zanimljivi, imam jedan i rado ga nosim.
    Ako mogu da predlozim da kad predstavljas neki lak, to uradis na noktima- verujem da to motivise mnoge da ga kupe, jer se mnogo bolje vidi kako izgleda. Znaci- svocevi lakova na noktima su veoma bitni :)
    Pozz

    ОдговориИзбриши

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig