уторак, 20. јануар 2015.

Braun Silk Epil 3 - Soft Perfection (3370)



Probala sam mnoge metode uklanjanja dlačica. Brijanje, krema, hladan/topao vosak, šećerna pasta, epilator. Spadam među onu grupu "srećnica" kojoj je hormonski disbalans (policistični jajnici, pre svega) doneo i problem sa dlačicama koje su jake, tamne, i ima ih podosta. Pored toga imam i problem sa urastanjem, ali ne preveliki. Kada dlačice krenu da izbijaju imaju problem da "probiju" sloj kože, ali upale i čvoriće retko kada imam.

Usled očaja, pre svega jer me leti zaista mrzi da puštam dlačice da bih išla na depilaciju voskom, rešila sam da kupim svoj prvi epilator. Brijač je tu samo za vanredno stanje, jer mi još jače dlačice ne trebaju, a svi znamo koliko brijač nije dobar prijatelj kada je to u pitanju.


Moj prvi epilator bio je Rowenta Lovely sa 2 brzine, 24 pincete i isto toliko kuglica za masažu koje treba da ublaže bol. Kupila sam ga davno, te je to već stari model, ali zahvaljujući tom iskustvu mogu da vam približim kvalitet Braun epilatora, sa kojim ćete se upoznati u nastavku.

Iskustvo sa Rowenta epilatorom nije bilo sjajno, pa sam ga vrlo kratko koristila a zatim ga i prosledila. Uklanjanje dlačica sa njim bilo je izuzetno bolno i sam proces je jako dugo trajao, pa nisam imala strpljenja. Zaista mnogo vremena mi je trebalo da uklonim dlačice i sa najmanje regije. Mislim da takođe nije bio ni dovoljno jak, a koren mojih dlačice je bio jači, pa mislim da je i to doprinelo lošijem utisku.


Ovaj, Braun epilator bio je poklon kojem sam se obradovala, međutim nisam bila sigurna koliko će zadovoljiti moje kriterijume pošto ne bih mogla nakon prethodnog iskustva da trpim bol niti da provodim sate za depiliranje nogu.

Karakteristike ovog epilatora su sledeće
  • 20 pinceta (20 redova sa po jednim nožićem za ublažavanje osećanja čupanja)
  • Jedinstveni SoftLift sistem podiže i usmerava dlačice prema nožićima 
  • Ublaživač bola sa istovremenim kretanjem u 4 pravca 
  • Efficiency-pro dodatak za pravilno držanje epilatora
  • Dve brzine rada epilatora
  • Nastavak za bikini zonu 
  • Četkica za čišćenje
  • Lampica koja omogućava da vam ni jedna dlaka "ne promakne"


Probala sam ga prvo na rukama. Za jednu podlakticu mi je trebalo bukvalno 5 minuta što je za mene neverovatno. Zahvaljujući masažeru, koji je fantastičan bol je minimalan, mislim da minimalniji ne može biti, bar kada su ruke u pitanju. Ostala sam oduševljena i nisam mogla da poverujem da ovoliko dobro "čupa" dlačice i da ovoliko malo boli. Uz to, lampica koju ima omogućava da vidite zaista i najmanju dlačicu, što mnogo olakšava posao, iako sam prventstveno pomislila: "Ma, šta će mi ovo". Koža je glatka, crvenilo zanemarivo, što mi je takođe bilo prijatno iznenađenje.

Ono što je u mom slučaju i bilo za očekivati dlacice i dalje teško izbijaju, i tih nekoliko dana mi je užasan osećaj na koži, ali ću se pozabaviti potražnjom dobrog pilinga, koji će mi, nadam se pomoći. Ako imate neku preporuku za dobar piling napišite mi u komentaru.

Nastavak za bikini zonu (na slici ispod prvi sa desne strane) sam probala ali mislim da mi neće biti potreban jer nemam problem ni da sa glavnim nastavkom uklanjam dlačice sa te zone.



ZAKLJUČAK
I, kada se sve uzme u obzir mogu reći da je ovaj epilator fantastična stvar. Radi se o brendu koji je poznat po svom kvalitetu, pa očekujem da mi ovaj proizvod jako dugo služi. Moja prijateljica ima već 10 godina svoj epilator koji redovno koristi, a pritom nikada nije došlo do kvara. Bol je zaista  zanemariv- zahvaljujući masažerima. Ne mogu reći da ne boli, ali može da se istrpi bez problema. Odlično uklanja i dlačice sa jačim korenom, kakve ja imam. Uz dobar piling, ili ako vam inače dlačice ne urastaju verujem da neće biti problema ni sa tim. Ja vam od srca preporučujem ovaj proizvod, jer sam i sama, kao što možete videti oduševljena.




SHARE:

3 коментара

  1. Imam i ja neki Braunov,i to ga bas dugo imam!! Ali posto su mi vene na nogama sa godinama sve gore i gore,vratila sam se na brijac!! :D A depilator je doslovno ne unistiv!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, bas bezveze za vene. Hvala Bogu pa nemam problem sa tim. Da koristim brijac mislim da bi mi nenormalno ojacao koren, i ovako je jak.

      Избриши
  2. Ja isto koristim epilator i najzadovoljnija sam njime kao metodom uklanjanja dlačica mada isto još nisam dokučila najbolji način sprječavanja urastanja ali pristajem na to zbog dva do tri tjedna glatke kože. U zadnje vrijeme razmišljam o kupovini novog tako da mi je ova recenzija baš dobro došla. :)

    ОдговориИзбриши

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig